top of page

EINDVOORSTELLING 2025

De voorbereidingen voor onze jaarlijkse eindvoorstelling zijn in volle gang.

GEEF JE OP VOOR 1 FEBRUARI VIA HET FORMULIER HIERBOVEN!

THEMA

Dit seizoen bestaat House of Dance alweer 10 jaar. In deze tien jaar hebben we al veel mooie en unieke eindvoorstellingen mogen maken. Dit jaar blikken we hierop terug en komen we met een nieuw te gek thema: THE BEST OF HOD. We brengen de meest iconische liedjes, adembenemende choreo's en onvergetelijke outfits opnieuw tot leven op het podium. Deze show wordt een spectaculaire reis door de jaren heen – met een frisse, verrassende twist.

 

KAARTVERKOOP

De kaarten kosten €17.50 per persoon, inclusief een drankje in de pauze, reserveringskosten en garderobe! Kinderen tot en met 3 jaar mogen op schoot zitten. Wilt u uw kind liever op een stoel laten zitten? Dan betaalt u ook €17.50.

De kaartverkoop verloopt via www.dekampanje.nl. Op basis van de plattegrond kunt u zelf kiezen op welke plek u wilt zitten.

Voor de duidelijkheid, u hoeft natuurlijk geen kaartje te kopen voor de leerlingen die meedoen aan de voorstelling. De exacte data voor de kaartverkoop krijgt u nog te horen.

INSCHRIJVEN DANSERS

Meld je vóór 1 februari aan via www.house-of-dance.nl. Zonder inschrijving kun je niet meedoen. Doe je niet mee? Geef dit meteen door aan jouw docent! Er zijn een paar punten erg belangrijk, neem ze goed door:

  1.  LET OP, HEEL BELANGRIJK! We vragen ook hoeveel kaarten je van plan bent te kopen, zodat wij een inschatting kunnen maken van de haalbaarheid. Vorig jaar is dit niet juist ingevuld, met als gevolg dat sommige ouders niet eens kaarten hebben weten te bemachtigen.

  2. JOUW inzet is cruciaal! Als je meedoet met de voorstelling, dien je vrijwel alle lessen bij te wonen. We hebben jou hard nodig om samen goed te kunnen oefenen, alles op tijd te leren en nog meer te oefenen.

  3.  Als het toch gebeurt dat je meerdere lessen mist zonder af te melden, zal de docent doorgaan met het aanleren van de choreografie. Als je eenmaal meedoet, kun je niet op het laatste moment nog afzeggen. Het is gebleken dat ouders soms liever last-minute een weekendje weg wilden, wat heel gezellig is voor hen, maar enorm stressvol voor de andere leerlingen en onze docenten. We willen goed voorbereid een geweldige show maken.

TWEE SHOWS

Ook dit jaar streven we naar twee shows. Hierdoor kunnen we de kindergroepen opsplitsen, zodat de allerkleinsten niet te lang hoeven te zitten. We willen jullie vriendelijk verzoeken om met ons mee te kijken. We willen namelijk voorkomen dat de jongste dochter in de ochtendvoorstelling wordt ingedeeld en de oudste in de middagvoorstelling. Hoewel we verwachten dat deze verdeling geen problemen oplevert, is het altijd prettig als jullie even meekijken.

 

OCHTENDSHOW

  1. HIPHOP 9 MAANDAG DEN HELDER

  2. HIPHOP 9 MAANDAG TEXE

  3. KIDSDANCE DINSDAG DEN HELDER

  4. DANCEHALL 9 DINSDAG TEXEL

  5. ADV 5-6 WOENSDAG DEN HELDER

  6. KIDSDANCE WOENSDAG DEN OEVER

  7. HIPHOP 9 WOENSDAG DEN OEVER

  8. HIPHOP 12 WOENSDAG DEN OEVER

  9. HIPHOP 12 VRIJDAG DEN HELDER

  10. ADV 3-6 ZATERDAG DEN OEVER

  11. KIDSDANCE ZATERDAG DEN OEVER

  12. HIPHOP 9 ZATERDAG DEN OEVER


MIDDAGSHOW

  1. ADV 3-4 MAANDAG DEN HELDER

  2. DANCEHALL 9 MAANDAG DEN HELDER

  3. HIPHOP 9 DINSDAG DEN HELDER

  4. HIPHOP 12+ DINSDAG TEXEL

  5. ADV 3-4 WOENSDAG DEN HELDER

  6. KIDSDANCE WOENSDAG DEN HELDER

  7. HIPHOP 15+ WOENSDAG DEN OEVER

  8. ADV 3-6 VRIJDAG TEXEL

  9. KIDSDANCE VRIJDAG TEXEL

  10. HIPHOP 9 VRIJDAG DEN HELDER

  11. HIPHOP 9 VRIJDAG TEXEL

BELANGRIJK DATUMS ​ 

- (IN OPTIE) DOORLOOP GYMZAAL : 15 juni Gymzaal Pasteurstraat 4

- EINDVOORSTELLING GENERALE: 21 juni Theater de Kampanje

- EINDVOORSTELLING SHOWDAG: 22 juni Theater de Kampanje

VIDEOREGISTRATIE ​​​​

Wij willen dit jaar de eindvoorstelling door een professioneel bedrijf laten vastleggen. Tegenwoordig wordt vrijwel alles online bekeken, en video's worden nauwelijks nog via een fysieke dvd afgespeeld. Daardoor is het nu makkelijker om een download link door te sturen en voor dit soort bedrijven dus moeilijker te controleren of dit gebeurt. 

 

Om deze videoregistratie te ontvangen vragen wij hiervoor per leerling een eigen bijdrage van 5 euro. Alle leerlingen hebben zo recht op de videoregistratie. Het is dus de bedoeling dat er dan één downlink wordt verzonden aan alle leerlingen. 

 

In het inschrijfformulier kun je aangeven of je bereid bent deze eigen bijdrage van 5 euro te betalen voor de videoregistratie.

 

VRIJWILLIGERS/SPONSOREN GEZOCHT​​​​

Ten slotte, maar van cruciaal belang, zijn we op zoek naar vrijwilligers die achter de schermen kunnen helpen. Zonder vrijwilligers kunnen we de voorstellingen niet realiseren. We hebben behoefte aan:

  • EHBO'ers

  • Fysiotherapeuten

  • Mensen die groepen kunnen begeleiden indien nodig

  • Personen die kunnen helpen met het begeleiden en organiseren van kostuums

Bovendien zijn we ook op zoek naar sponsors of bedrijven die ons willen ondersteunen. 

Ben je stressbestendig en lijkt het je leuk om deel uit te maken van het HODBACKSTAGE-team? Dan horen we graag van je.

Het HOD-team staat te popelen en is er klaar voor! Jullie ook?

bottom of page